Wist u dat 80% van de Nederlandse zorgconsumenten online zoekt naar oplossingen voor hun pijnklachten? Er zijn maar heel weinig zorgorganisaties die zich online goed profileren. Er valt dus nog een hele nieuwe klantenkring voor u te winnen als de online zichtbaarheid van uw zorgorganisatie ook goed is. Dit doen wij door gebruik te maken van: SEO, SEA en social media.
Uw zorgorganisatie beter zichtbaar op Google (SEO)
Wij kunnen ervoor zorgen dat uw site hoger in de natuurlijke zoekresultaten van Google komt. Om te werken aan een hogere Google positie, dient de website wel aan basisvoorwaarden te voldoen. Wij zullen dit eerst checken. Bekijk ook wat wij kunnen doen voor het bouwen van een nieuwe website.
- Samen stellen wij een zoekwoordenlijst op met maximaal 10 relevante zoekwoorden voor uw zorgorganisatie.
- Wij voeren belangrijke SEO-werkzaamheden uit op uw site om de vindbaarheid van uw site te verbeteren.
- Wij zorgen dat er altijd nieuwe content aanwezig is op uw site.
- Wij zorgen dat uw site genoemd is op relevante andere sites, zodat de Google Ranking verder omhoog gaat.
Online Adverteren op google (SEA)
Het gunstigst is als uw praktijkwebsite door Google wordt opgepakt zonder hiervoor te betalen. Zit u echter in een regio met veel concurrentie of wilt u de bezoekersaantallen naar uw site een flinke boost geven? Dan is het ook zeker aan te raden om te investeren in Google Adwords, dit zijn betaalde Google advertenties. Wat kunnen wij betekenen?
- Een zoekwoordenlijst samenstellen
- Een volledig verzorgde advertentiecampagne aanmaken
- Bereiken van de juiste mensen op het juiste moment
- U ontvangt elke maand een rapport met behaalde resultaten
- Wij sturen de campagne continu bij voor optimaal resultaat
Social Media uitbesteden
Werken in de zorg is een echt mensenberoep. Het is niet voor niets dat mensen heel loyaal zijn aan hun zorgverlener. Uw klanten voelen een betrokkenheid met u. Door op social media de interactie op te zoeken met uw klanten, bouwt u ook buiten uw locatie een relatie op. Social media dient alleen niet een losstaand doel te worden, maar een middel te zijn die leidt tot een doel. Te vaak zien wij dat zorgorganisaties geen idee hebben wat zij nu eigenlijk moeten posten en daarom gemiddeld 1 uur bezig zijn met 1 bericht. Op het moment dat de social media strategie aansluit bij de strategie, komen de berichten vanzelf! Wij helpen hier graag bij.
Benieuwd hoe wij uw online zichtbaarheid kunnen vergroten?
Plan direct een kennismakingsgesprek in met Kirsten Baane of neem contact op via onderstaande contactgegevens.