Bent u wel eens goed door uw eigen website heengelopen? Heeft u dit ook gevraagd aan uw collega’s, vrienden, familie, kennissen en uw patiënten/klanten? 80% van de Nederlandse zorgconsumenten oriënteren zich online bij het maken van een keuze voor de beste zorgverlener. Dat betekent dat uw online ‘visitekaartje’ goed op orde moet zijn. Hoe is de online uitstraling van de zorgorganisatie? En hoe duidelijk en onderscheidend is uw boodschap?
Nieuwsgierig? Bekijk de nieuwe websites van deze zorgorganisaties
Wat kan ZorgPromotor betekenen voor uw nieuwe website?
13 in een dozijn websites geloven wij niet in. Als mensen op Google op zoek zijn naar de juiste zorgverlener en vier van de vijf sites zijn bijna identiek qua uitstraling en boodschap door dezelfde stockbeelden en gekopieerde teksten te gebruiken en op 1 site is duidelijk te zien wat voor zorgorganisatie het is, waar ze voor staan, wat ze bieden en wat mensen kunnen verwachten. Waar denkt u dat ze dan voor kiezen? Bezoekers van de site maken dan een bewuste keuze aan de hand van de presentatie en informatie, waardoor er een veel duurzamere klantrelatie ontstaat. Elke zorgorganisatie heeft namelijk een eigen identiteit. Ons doel is om deze identiteit online zo goed mogelijk tot uiting te laten komen. Wat bieden wij:
Overige dienstverlening
Wij volgen nauwlettend de ontwikkelingen in de zorg en zijn volledig op de hoogte van de laatste marketingmogelijkheden. Onze kennis en inzichten bij ZorgPromotor zetten wij voor onze klanten om in grijpbare kansen. Van strategievorming tot uitvoering kunt u bij ons terecht. Dit doen wij met een frisse blik en creatieve kijk!
Strategisch communicatieadvies
Een goed bedrijfsresultaat begint met een stevig fundament. Toch wordt er in de praktijk vaak te weinig tijd gemaakt om dit goed op te zetten en uit te dragen. En vaak ontbreekt de zelfs de basis: Wie zijn we? Waar staan we voor?
Interne communicatie
Interne communicatie speelt ook een grote rol bij het goed doorvoeren van veranderprocessen binnen de organisatie. Wij van ZorgPromotor kunnen u hierin ondersteunen door middel van advies, strategiebepaling en uitvoering.
Congres of evenement organiseren
Voor vrijwel elke zorgorganisatie is er een reden om een evenement te organiseren. Met een goed georganiseerd evenement verbindt u uw medewerkers, klanten, partners en prospects aan uw zorgorganisatie. Wij van ZorgPromotor vinden het een feestje om u daarbij te helpen.
Logo en huisstijl
Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw identiteit. Of het nu gaat om de website, de folders, advertenties, interieur en exterieur etc. Het is belangrijk dat alles samen een geheel vormt en elkaar aanvult.
Foto en video content
Afbeeldingen en videocontent zijn een perfecte manier om met beeld en geluid uw merk of product in een korte boodschap duidelijk te maken. Perfect om de aandacht van uw doelgroep te vangen.
Regionale zichbaarheid
Alle communicatie-uitingen zijn een vertaalslag van uw identiteit. Of het nu gaat om de website, de folders, advertenties, interieur en exterieur etc. Het is belangrijk dat alles samen een geheel vormt en elkaar aanvult. ZorgPromotor kunt u hierbij helpen.
Online zichtbaarheid
Wist u dat 80% van de Nederlandse zorgconsumenten online zoekt naar oplossingen voor hun pijnklachten? Er zijn maar weinig zorgorganisaties die zich online goed profileren. ZorgPromotor helpt u bij het vergroten van uw online zichtbaarheid.
Wilt u een onderscheidende website laten bouwen?
Plan direct een kennismakingsgesprek in met Kirsten Baane of neem contact op via onderstaande contactgegevens.